Kerja Oohh Kerja

Assalamualaikum dan Selamat Malam  ... 


Hai adik , hai abang , hai kakak , hai semua ... :D *lama betol tak berblogger .... hanncuummm ! berhabuk ... bersih dulu .
hehehe ..

ye la . sekarang sibuk dengan keje .. hehehe . biar baru maring start keje . bunyi dah macam sebulan kan ?. hahahaha . Alhamdulilah , aku berjaya dapat kerja , walaupun jauh . alaaa . setakat 10 minit, 15 minit , sampai lah kat tempat kerja tu... habis tu mintak kerja dekat2 rumah tak nak panggil , mintak yang jauh dapat juga . hehe .

aku interview hari jumaat , 23/12/2011 ... haha . aku interview sengeh2 jeh nga kawan aku , aizatul akma . hahaha . die sengeh , aku sengeh ... bos tempat kerja aku dah terbahak2 suka . haha . * nasib baik sporting , bos aku puan , orang pangil dia kak hajar , cOmel dia , putih melepuk  .. hari Ahad , 25/12/2011 aku dah mula keje . haaa . cepat kan aku dapat keje ? haha . orang nak tahu aku kerja apa ? hehe .SECRET dulu . haha . Dapat gaji pertama , aku bagitahu lar . hahahaha . jahat betol aku kan ? kakak aku kat selangor tak habis2 nak tahu aku keje apa ... haha . relax arh angah , balik nanti angah tahulah . acik tunjuk baju tempat kerja acik neh neh .. hehe . nah ! mmmuah untuk angah sikit . hehe .




haha . tengok betapa gembira nya . hahaha . aku gembira lah sebab dapat kerja . nak cari pengalaman keja lah kata kan , tapi kak hajar cakap , usia aku nieyh bukan cari pengalaman kerja tapi pengalaman hidup . ini sebab nya aku baru lepasan SPM ,lagipOm kakak2 dan abang2 kat sana semua baik2 belaka . kalau aku tak faham , diorang tolong ajar kan .  lepas dapat tawaran nanti , aku chOw lah dari tempat keje aku tu ... hahahaha .

pukul 6 pagi bangun tido , siap2 , mandi2 ... pukul 6.45 pagi , start motor .. prennggg prengg pergi kerja .. tepat pukul 7 sampai lah . haha . fuhhh . sejuk bawak mto pagi2 ... mengigil aku . hehe . pukul 3 petang aku balik lah  lepas tu kawan aku , aizatul sambung pulak sampai pukul 11 malam . fuhh ! berani giler dia balik nak tengah2 malam...

okeh lah . sudah mengantuk dan letih . goodnite sayang .. :D

Assalamualaikum .

0 pengkomen tegar:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com