Terima Kasih Atas Segalanya

Assalamualaikum ... :') 

Selamat malam dan semoga mimpi yang indah2 .. ok . sebelum menutup mata untuk tido , terasa ingin mencurah apa yang aku rasa . huhuhu .... ;( 

SEDIH ? ye ,.. memanggg sedih apabila ditnggalkan tanpa sebab ... korang penah rasa ? ok. mesti ada segelintir penah rasa apa yang aku rasa ... ye . perasaan tuh lah yang sedang aku alami sekarang , ditinggalkan oleh orang yang aku sayang tanpa sebab .. 



Alhamdulilah . dengan kebesaran Yang Maha Esa , aku tahu jawapan nya dan aku menerima nya dengan hati yang terbuka ,. tergamak abg bt wana cam ni .. ok . melalui gambar di ataslah , aku tahu jawapan dan sebab dia tinggalkan aku ,,' FACEBOOK' .. tergamam seketika .. ya ALLAH .. rupa2nya , dia sudah ada pengganti ..  

wahai kaum hawa yang berkenaan , andai awak berada ditempat saya , awak akan faham mcmana perasaan sy apabila orang yang kita sayang dirampas ..walhal awak tahu yang hubungan saya dengan dia , tapi kenapa masih mahu mengganggu ? dunia ni umpama roda , andai awak rasa apa yang saya rasakan sekarang .. awak akan faham betapa sakitnya insan yang kita sayang diRAMPAS .... 












0 pengkomen tegar:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com