Pagi Yang Indah

jam menunjukkan pukul 2.57 pagi .. Ya Allah , dah pagi rupa2 nya . mata tak ngantuk lgy . mata oh mata , nape lah tak mahu tidur lgy .. tidur lewat sebab terikut2 adik2 aku lar ni , dyorg tidur lewat , smpai aku pom join sekali .. *hehe. alasan lah tuh ... sebenarnya , aku pikirkan sangat masalah aku , smpai tak bole tido...
Sebelum exam SPM , aku ketepikan semua masalah aku coz nk tumpukan pada spm *spm penentu masa depan tuh , tak boleh main2 .tapi sekarang , lepas jeh spm , masalah yang dulu2 muncul kembali , semua duk berebut2 nk masuk lam otak aku ni tuk cari jalan penyelesai ... SERABUT ! sape lah yang nak masalah kan ? ada sape2 nk masalah ke ? cuba angkat kaki ...


semua orang tak mahu kan suka2 jeh nak masalah , law ada tuh , no komen lar ... kawan aku cakap , lawan masalah tuh , jangan terlalu stress ,byk berehat . bersabar dan yang paling penting ingat dan berserah kepada ALLAH swt ... ye . aku dengar nasihat mung kawan .. aku cuba bantu diri aku tuk cari semua jalan penyelesaian masalah aku ... 2, 3 hari ni aku tido dalam pukul 3 lebih , pagi besok , mula lah mata aku macam panda ... haha ..

ni lah kesan nya kalau tidur lewat ... hehehehe ...


aku tak kan pernah lupa tuk bagi senyuman ke orang walaupom susah tuk bg senyuman yang betol2 ikhlas ... baik kita senyum daripada bersedih kan ?? hehehe . 


okeh lah guys , good morning dan jangan tinggal mayang subuh nanti ye .. kunci jam 2 , pah2 letak kat telinga . kompen bangun . hehe *aku pernah buat . hehe . hirup lah udara yang segar lagy nyaman pada awal pagi .... ummmmm ... 

0 pengkomen tegar:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com